Programma Koningsdag 2019

2010z draaimolen
2010z koekhappen2010z crea2010z meisje bloem

Koningsdag 2018 zal weer een gezellig feest worden!

Feestelijke activiteiten voor jong én oud

Om 10.00 uur verzamelen we bij sporthal De Merel en is de afmars van fanfarekorps Ons Genoegen met de prachtig versierde fietsen en skelters. De gezellige optocht gaat richting woonzorgcentrum Stuifakkers waar om 10.45 uur de Aubade zal plaatsvinden. Hierna vertrekt de stoet naar het speelveld aan de Hoogvlietlaan.

Op het speelveld zijn weer de nodige leuke activiteiten: kinderspelletjes, springkussens, bungee-trampoline, demonstraties, knutselen en live-optredens! En dat kan allemaal gade geslagen worden vanaf het gezellige terras, waar je kunt genieten van een lekker hapje en drankje.

Ook de gezellige Oranjemarkt start om 10.00 uur in de Hoogvlietlaan en Dirk van Voornelaan. De kinderkleedjesmarkt begint vanaf 13.00 uur in de Kastanjestraat en Plataanstraat.

Bekijk hier het volledige programma.

Gezellige muziekmiddag voor ouderen

Wie als oudere inwoner van Rockanje wil genieten van muziektoppers uit het verleden, is van harte uitgenodigd voor een gezellige muziekmiddag. Muziekentertainer John Swaab verzorgt een live-optreden met zang, piano en sythesizer. Met een breed repertoire aan muziekstijlen (jazz, pop, latin, country, easy listening en klassiek) waardeert het publiek zijn optredens in ruime mate. We zijn dan ook bijzonder blij dat hij alweer voor de 5e keer naar Rockanje komt.

Iedereen is van 14.30 tot 16.30 uur van harte welkom in restaurant de Branding van woonzorgcentrum Stuifakkers aan de Briggemandreef 2 in Rockanje.

De toegang is vrij, inloop vanaf 14.00 uur en kom op tijd want: vol=vol!

Kom jij ons helpen?

Om Koningsdag 2019 tot een succes te maken, zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die ons een paar uurtjes kunnen helpen. Ben jij iemand die ons gezellige team wil komen versterken?

Laat ons dan weten wat je leuk vindt om te doen en neem contact op met Elke Naudts. Zij informeert je graag over de activiteiten en is te bereiken via telefoonnummer: 06-38917610.

Heb je ideeën of opmerkingen wat we beter of anders kunnen doen en/of weet je een leuke act/artiest of heb je ander orgineel idee? Laat het ons weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Externe links:

- het Wilhelmus