Vereniging

Jaarlijks organiseert de Oranjevereniging Rockanje op Koninginnedag een enorm aantal uiteenlopende activiteiten zoals luilakken, aubade, kinderspelen, Oranjemarkt, live optredens, kinderdisco en een gezellige middag voor de ouderen van Rockanje.

De vereniging, die al tientallen jaren bestaat, draait geheel op vrijwilligers, die zich niet alleen tijdens Koninginnedag, maar het hele jaar daar geheel belangeloos voor inzetten.
De vereniging is sinds 2005 officeel opgericht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 24360736.
Het Dagelijks Bestuur bestaat uit:

Cor Sommeling (voorzitter)

De functie's van secretaris en penningmeester zijn vacant.

Verder bestaat het bestuur uit:

Mevr. Corrie van Velde-Peperkamp
Wim van Wijk
Elke Naudts
Sandra Mulder
Astrid Vermaas
Marja Wijn
Brid van Steenbergen

Website: Marianne de Groot
wapen rockanje

Op zoek naar het Wilhelmus? Klik hier voor de volledige tekst

Natuurlijk zijn wij ook zeer blij met de hulp van de vele vrijwilligers waar we ieder jaar weer een beroep op kunnen doen. Wil je ons ook graag helpen tijdens Koninginnedag, dan ben je van harte welkom. Laat het ons weten en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken." title="e-mailadres Oranjevereniging Rockanje">mail ons. Kijk ook bij het kopje "Helpen? / Donateur?".
Sponsors zijn voor de Oranjevereniging een belangrijke bron van inkomsten. Wij zijn dan ook dankbaar voor de giften van de bedrijven die de Oranjevereniging een warm hart toedragen.