Donateur / Helpen?

Helpen?

De Oranjevereniging is een vereniging die zonder winstoogmerk geheel op vrijwilligers draait. Ons helpen levert een enorme blijk van waardering op.

Hieronder lees je op welke manieren dat kan.

Financiële steun

Door minimaal 5 euro per jaar over te maken, kun je al donateur worden. Hiermee steun je de Oranjevereniging en kunnen we nog meer leuke activiteiten doen op Koningsdag.
Maak het bedrag over naar Oranjevereniging Rockanje, rekeningnr. 355701472 van de Rabobank Westvoorne.

Wie als bedrijf onze Oranjevereniging wil steunen of sponsoren, kan dat doen door contact te leggen met onze voorzitter: Cor Sommeling.
Hij is te bereiken via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via tel. 06 - 29 07 31 87.

In geval van sponsoring zijn er diverse mogelijkheden van vermelding, zoals op de website en/of in de plaatselijke media.

Helpende handjes

Vind je het belangrijk dat we leuke activiteiten blijven organiseren tijdens Koningsdag? En, ben je enthousiast om ons een paar uur te komen helpen? Schroom dan niet en meld je nu aan!!!
Er zijn diverse activiteiten waarbij je ons kunt helpen. Zo kan je bijvoorbeeld komen helpen bij knutselactiviteiten, schminken of koffie of thee schenken in woonzorgcentrum Stuifakkers tijdens de feestmiddag voor ouderen!

Vele handen maken licht werk: dus aarzel niet en meld je nu aan want zo maken we samen hét verschil!

Elke Naudts tel. 06 - 38 91 76 10

Iedereen vanaf 14 jaar kan komen helpen! Denk bijvoorbeeld ook eens aan de maatschappelijke stage die je voor school moet doen.

Wil je meer informatie over de diverse mogelijkheden om ons te helpen??