Donateur / Helpen?

Helpen?

De Oranjevereniging is een vereniging die zonder winstoogmerk geheel op vrijwilligers draait. Ons helpen kan dan ook op vele manieren.

Enkele opties zijn:

Financiële hulp:
Donateur worden: met minimaal 5 euro per jaar kunt u al donateur worden. Hiermee steunt u de Oranjevereniging en kunnen we nog meer leuke activiteiten doen op 30 april. Maak uw bedrag over op Oranjevereniging Rockanje, rekeningnr. 355701472 van de Rabobank Westvoorne.
Wilt u de oranjevereniging als bedrijf met een groter bedrag steunen? Stuurt u ons dan een mailtje via onderstaande link of belt u met Cor Sommeling, telefoon 06 123 72 639. In geval van sponsoring zal uw naam in ieder geval vermeld worden op de website en in de plaatselijke media.

Helpende handjes:
Heb je op Koninginnedag een paar uurtjes over en denk je, het lijkt me best wel leuk om te helpen, schroom dan niet en meld je aan!!! Lijkt het je leuk om te helpen bij het knutselen, broodjes bakken, schminken of de spelletjes meld je dan aan via de onderstaande link of bel naar:

Elke Naudts tel. 284 587

edereen vanaf ca. 14 jaar kan komen helpen.

Wilt u meer informatie over de diverse mogelijkheden om ons te helpen??
Stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">