Welkom bij Oranjevereniging Rockanje

Helpende handjes gevraagd

Gezocht helpende handjes!

Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar vrijwilligers die tijdens de Koningsdagviering in Rockanje willen helpen bij de vele activiteiten.

Tussen 11 uur 's ochtends en 5 uur 's middags worden er op het sportveld aan de Hoogvlietlaan o.a. weer spelletjes gedaan en wordt er geschminkt, geknutseld en broodjes gebakken. De activiteiten voor de kinderen, inclusief de optredens, vinden centraal plaats op het veld. Jullie maken alles van dichtbij mee.

Dus … ouders, opa’s, oma’s, ooms en tantes: kom ons 2 uurtjes of meer helpen en bezorg de kinderen een heerlijke dag. Want jullie weten het: zonder jullie hulp zijn de activiteiten niet mogelijk! Ook schooljeugd vanaf ca. 14 jaar is van harte welkom. Geef je samen met je vrienden of vriendinnen op. Ook jullie zullen dan zeker een hele gezellige dag hebben.

Opgeven kan bij Elke Naudts via telefoonnummer 0181- 28 45 87.

Alvast hartelijk bedankt!