Welkom bij de Oranje Vereniging Rockanje

2010z draaimolen
2010z koekhappen2010z crea2010z meisje bloem

Koningsdag 2018 zal weer een gezellig feest worden!

Om 10.00 uur is de afmars van Ons Genoegen met de versierde fietsen, skelters, etc. richting Stuifakkers. Om 10.45 uur zal daar de aubade plaatsvinden. Ons Genoegen zal hierna met de versierde fietsen, etc. naar het speelveld vertrekken.

Op het speelveld zijn weer de nodige activiteiten: kinderspelletjes, springkussens, bungee-trampoline, een karate demonstratie en live-optredens! En dat kan allemaal gade geslagen worden vanaf het gezellige terras, waar u kunt genieten van een lekker hapje en drankje.

De Oranjemarkt start om 10.00 uur in de Hoogvlietlaan en Dirk van Voornelaan. De kinderen kunnen hun kleedjes vanaf 13.30 uur neer leggen in de Kastanjestraat en Plataanstraat.

Bekijk hier het volledige programma.

We zijn nog steeds op zoek naar mensen die ons een paar uurtjes kunnen helpen.

Oranjerit

AMC-Rockanje organiseert een puzzelrit. Inschrijving tussen 18.30 en 19.30 uur in het clubgebouw van de schietvereniging, Duinrand 16 te Rockanje. Lees meer op de website van AMC-Rockanje.

Externe links:

- het Wilhelmus

- website van het Koninklijk Huis

Heb je ideeën of opmerkingen wat we beter of anders kunnen doen, weet je een leuke act/artiest of heb je ander orgineel idee: laat het ons weten op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

2010z jeroen2010z theaterbus2010z springkussen2010z peen

Helpende handjes gevraagd

Helpende handen gezocht!

Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar vrijwilligers die tijdens de Koninginnedagviering in Rockanje willen helpen bij de vele activiteiten.

Tussen 11 uur 's ochtends en 5 uur 's middags worden er op het sportveld aan de Hoogvlietlaan o.a. weer spelletjes gedaan en wordt er geschminkt, geknutseld en broodjes gebakken. De activiteiten voor de kinderen, inclusief de optredens, vinden centraal plaats op het veld. Jullie maken alles van dichtbij mee.

Dus … ouders, opa’s, oma’s, ooms en tantes: kom ons 2 uurtjes of meer helpen en bezorg de kinderen een heerlijke dag. Want jullie weten het: zonder jullie hulp zijn de activiteiten niet mogelijk! Ook schooljeugd vanaf ca. 14 jaar is van harte welkom. Geef je samen met je vrienden of vriendinnen op. Ook jullie zullen dan zeker een hele gezellige dag hebben.

Opgeven kan bij Elke Naudts (284 587).

Alvast hartelijk bedankt namens de kinderen!

Inschrijven voor de Oranjemarkt 2018

De jaarlijkse Oranjemarkt in Rockanje start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur.

Locatie: Hoogvlietlaan

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de prijzen van een kraam, wat u mag verkopen, etc. Kijk dan op de website van Cyri Events voor uitgebreide informatie.

Kraam huren

Wilt u een kraam huren? Inschrijven kan op de volgende manieren:

- via het inschrijfformulier op de website van Cyri Events

- via telefoonnummer (0181) 33 82 29

Donateur / Helpen?

Helpen?

De Oranjevereniging is een vereniging die zonder winstoogmerk geheel op vrijwilligers draait. Ons helpen kan dan ook op vele manieren.

Enkele opties zijn:

Financiële hulp:
Donateur worden: met minimaal 5 euro per jaar kunt u al donateur worden. Hiermee steunt u de Oranjevereniging en kunnen we nog meer leuke activiteiten doen op 30 april. Maak uw bedrag over op Oranjevereniging Rockanje, rekeningnr. 355701472 van de Rabobank Westvoorne.
Wilt u de oranjevereniging als bedrijf met een groter bedrag steunen? Stuurt u ons dan een mailtje via onderstaande link of belt u met Cor Sommeling, telefoon 06 123 72 639. In geval van sponsoring zal uw naam in ieder geval vermeld worden op de website en in de plaatselijke media.

Helpende handjes:
Heb je op Koninginnedag een paar uurtjes over en denk je, het lijkt me best wel leuk om te helpen, schroom dan niet en meld je aan!!! Lijkt het je leuk om te helpen bij het knutselen, broodjes bakken, schminken of de spelletjes meld je dan aan via de onderstaande link of bel naar:

Elke Naudts tel. 284 587

edereen vanaf ca. 14 jaar kan komen helpen.

Wilt u meer informatie over de diverse mogelijkheden om ons te helpen??
Stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">