Uncategorised

Programma Koningsdag 2019

2010z draaimolen
2010z koekhappen2010z crea2010z meisje bloem

Koningsdag 2018 zal weer een gezellig feest worden!

Oranjemarkt en feestelijke activiteiten voor jong én oud

De gezellige Oranjemarkt begint om 10.00 uur in de Hoogvlietlaan en Dirk van Voornelaan. Om 10.00 uur verzamelen we ook met de versierder fietsen bij sporthal De Merel en is de afmars van fanfarekorps 'Ons Genoegen'. De optocht gaat richting woonzorgcentrum Stuifakkers waar om 10.45 uur de Aubade zal plaatsvinden met vlag hijsen. Hierna vertrekt de stoet naar het speelveld aan de Hoogvlietlaan.

Op het speelveld zijn weer de nodige leuke activiteiten: kinderspelletjes, springkussens, bungee-trampoline, demonstraties, knutselen en live-optredens! En dat kan allemaal gade geslagen worden met een hapje en drankje op het gezellige terras.

De kinderkleedjesmarkt begint vanaf 13.00 uur in de Kastanjestraat en Plataanstraat.

In de middag zijn de live-optredens in handen van bekende artiesten: Ferry Koestering, Duo Bem en Silvester. Zij spelen afwisselende sets met een breed repertoire aan muziekstijlen: van danceclassics, actuele partyhits tot Nederlandstalige medleys.

Bekijk hier het volledige programma.

Gezellige muziekmiddag voor ouderen

Wie als oudere inwoner van Rockanje wil genieten van muziektoppers uit het verleden, is van harte uitgenodigd voor een gezellige muziekmiddag. Muziekentertainer John Swaab verzorgt een live-optreden met zang, piano en sythesizer. Met een breed repertoire aan muziekstijlen (jazz, pop, latin, country, easy listening en klassiek) waardeert het publiek zijn optredens in ruime mate. We zijn dan ook bijzonder blij dat hij alweer voor de 5e keer naar Rockanje komt.

Iedereen is van 14.30 tot 16.30 uur van harte welkom in restaurant de Branding van woonzorgcentrum Stuifakkers aan de Briggemandreef 2 in Rockanje.

De toegang is vrij, inloop vanaf 14.00 uur en kom op tijd want: vol=vol!

Kom jij ons helpen?

Om Koningsdag 2019 tot een succes te maken, zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die ons een paar uurtjes willen komen helpen.

Laat ons weten wat je leuk vindt om te doen en neem contact op met Elke Naudts via telefoonnummer: 06-38917610.

Heb je ideeën of opmerkingen wat we beter of anders kunnen doen en/of weet je een leuke act/artiest of heb je ander orgineel idee? Laat het ons weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Externe links:

- het Wilhelmus

-website van het Koninklijk Huis

2010z jeroen2010z theaterbus2010z springkussen2010z peen

Helpende handjes gevraagd

Gezocht helpende handjes!

Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar vrijwilligers die tijdens de Koningsdagviering in Rockanje willen helpen bij de vele activiteiten.

Tussen 11 uur 's ochtends en 5 uur 's middags worden er op het sportveld aan de Hoogvlietlaan o.a. weer spelletjes gedaan en wordt er geschminkt, geknutseld en broodjes gebakken. De activiteiten voor de kinderen, inclusief de optredens, vinden centraal plaats op het veld. Jullie maken alles van dichtbij mee.

Dus … ouders, opa’s, oma’s, ooms en tantes: kom ons 2 uurtjes of meer helpen en bezorg de kinderen een heerlijke dag. Want jullie weten het: zonder jullie hulp zijn de activiteiten niet mogelijk! Ook schooljeugd vanaf ca. 14 jaar is van harte welkom. Geef je samen met je vrienden of vriendinnen op. Ook jullie zullen dan zeker een hele gezellige dag hebben.

Opgeven kan bij Elke Naudts via telefoonnummer 0181- 28 45 87.

Alvast hartelijk bedankt!

Inschrijven voor de Oranjemarkt 2019

De jaarlijkse Oranjemarkt in Rockanje start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur.

Locatie: Hoogvlietlaan

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de prijzen van een kraam, wat u mag verkopen, etc. Kijk dan op de website van Cyri Events voor uitgebreide informatie.

Kraam huren

Wilt u een kraam huren? Inschrijven kan op de volgende manieren:

- via het inschrijfformulier op de website van Cyri Events

- via telefoonnummer (0181) 33 82 29

Donateur / Helpen?

Helpen?

De Oranjevereniging is een vereniging die zonder winstoogmerk geheel op vrijwilligers draait. Ons helpen levert een enorme blijk van waardering op.

Hieronder lees je op welke manieren dat kan.

Financiële steun

Door minimaal 5 euro per jaar over te maken, kun je al donateur worden. Hiermee steun je de Oranjevereniging en kunnen we nog meer leuke activiteiten doen op Koningsdag.
Maak het bedrag over naar Oranjevereniging Rockanje, rekeningnr. 355701472 van de Rabobank Westvoorne.

Wie als bedrijf onze Oranjevereniging wil steunen of sponsoren, kan dat doen door contact te leggen met onze voorzitter: Cor Sommeling.
Hij is te bereiken via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via tel. 06-123 72 639.

In geval van sponsoring zijn er diverse mogelijkheden van vermelding, zoals op de website en/of in de plaatselijke media.

Helpende handjes

Vind je het belangrijk dat we leuke activiteiten blijven organiseren tijdens Koningsdag? En, ben je enthousiast om ons een paar uur te komen helpen? Schroom dan niet en meld je nu aan!!!
Er zijn diverse activiteiten waarbij je ons kunt helpen. Denk hierbij aan: het knutselen, broodjes bakken, schminken en koffie of thee schenken bij de muziekmiddag voor ouderen!

Als we allemaal de handen uit de mouwen steken, dan maken we samen hét verschil!

Elke Naudts tel. 06-389 17 610

Iedereen vanaf 14 jaar kan komen helpen! Denk bijvoorbeeld ook eens aan de maatschappelijke stage die je voor school moet doen.

Wil je meer informatie over de diverse mogelijkheden om ons te helpen??