Welkom bij Oranjevereniging Rockanje

Vereniging

Jaarlijks organiseert de Oranjevereniging Rockanje op Koningsdag een leuk programma met uiteenlopende activiteiten.
Zo kunnen kinderen met hun versierde fietsen meedoen aan de muziekoptocht, is er de traditionele Aubade, leuke kinderspelen, een gezellige Oranjemarkt met live optredens. Ook de ouderen van Rockanje kunnen volop genieten van een gezellige muziekmiddag.

De vereniging, die al tientallen jaren bestaat, draait geheel op vrijwilligers. Niet alleen tijdens Koningsdag zelf, maar het hele jaar door zet ons enthousiaste team zich geheel belangeloos in.

Ieder jaar gaan we voor een feestelijke en gezellige Koningsdag.
De vereniging is sinds 2005 officeel opgericht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 24360736.
Het Dagelijks Bestuur bestaat uit:

Cor Sommeling (voorzitter)

De functies van secretaris en penningmeester zijn vacant.

Verder bestaat het bestuur uit:

Corrie van Velde-Peperkamp
Elke Naudts
Anja Rehorst
Anke Bakker Manintveld
Shelly Schreuter
Ron Peperkamp
Natasja Sommeling

Website: Cyri-design

wapen rockanje

Op zoek naar het Wilhelmus? Klik hier voor de volledige tekst

Natuurlijk zijn wij ook zeer blij met de hulp van de vele vrijwilligers waar we ieder jaar weer een beroep op kunnen doen. Wil je ons ook graag helpen tijdens Koninginnedag, dan ben je van harte welkom. Laat het ons weten en mail ons. Kijk ook bij het kopje "Helpen? / Donateur?".
Sponsors zijn voor de Oranjevereniging een belangrijke bron van inkomsten. Wij zijn dan ook dankbaar voor de giften van de bedrijven die de Oranjevereniging een warm hart toedragen.