Inschrijven Oranjemarkt

Helpende handjes gevraagd

Helpende handen gezocht!

Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar vrijwilligers die tijdens de Koninginnedagviering in Rockanje willen helpen bij de vele activiteiten.

Tussen 11 uur 's ochtends en 5 uur 's middags worden er op het sportveld aan de Hoogvlietlaan o.a. weer spelletjes gedaan en wordt er geschminkt, geknutseld en broodjes gebakken. De activiteiten voor de kinderen, inclusief de optredens, vinden centraal plaats op het veld. Jullie maken alles van dichtbij mee.

Dus … ouders, opa’s, oma’s, ooms en tantes: kom ons 2 uurtjes of meer helpen en bezorg de kinderen een heerlijke dag. Want jullie weten het: zonder jullie hulp zijn de activiteiten niet mogelijk! Ook schooljeugd vanaf ca. 14 jaar is van harte welkom. Geef je samen met je vrienden of vriendinnen op. Ook jullie zullen dan zeker een hele gezellige dag hebben.

Opgeven kan bij Elke Naudts (284 587).

Alvast hartelijk bedankt namens de kinderen!

Inschrijven voor de Oranjemarkt 2018

De jaarlijkse Oranjemarkt in Rockanje start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur.

Locatie: Hoogvlietlaan

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de prijzen van een kraam, wat u mag verkopen, etc. Kijk dan op de website van Cyri Events voor uitgebreide informatie.

Kraam huren

Wilt u een kraam huren? Inschrijven kan op de volgende manieren:

- via het inschrijfformulier op de website van Cyri Events

- via telefoonnummer (0181) 33 82 29

Sponsoren

Veel bedrijven gingen u voor. Zie ook onderstaande lijst met onze zeer gewaardeerde sponsors.

Staat uw bedrijf hier nog niet bij en denkt u "wij willen de Oranjevereniging graag steunen", neem gerust contact op met ons of stuur een mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

PLUS SLINGERLAND

BRUNA ROCKANJE

KLIEDERKIDZ

GP SPORTIEF

DONKELAAR ZONWERING

TRANSPORTBEDRIJF VAN DER NOL

KAPSALON HAIRDAY ROCKANJE

ADMINISTRATIEKANTOOR ACTIVA

LE PERLE DELL 'ACQUA

BERG EN BERG

snoeyverhuurlogo

vpverhuur_bottom.png

groeneveldlogo

logo.jpg

vanzessen

cyridesign

Ook bedanken wij de Politie Rotterdam Rijnmond, EHBO Rockanje en natuurlijk onze vele vrijwilligers.

Donateur / Helpen?

Helpen?

De Oranjevereniging is een vereniging die zonder winstoogmerk geheel op vrijwilligers draait. Ons helpen kan dan ook op vele manieren.

Enkele opties zijn:

Financiële hulp:
Donateur worden: met minimaal 5 euro per jaar kunt u al donateur worden. Hiermee steunt u de Oranjevereniging en kunnen we nog meer leuke activiteiten doen op 30 april. Maak uw bedrag over op Oranjevereniging Rockanje, rekeningnr. 355701472 van de Rabobank Westvoorne.
Wilt u de oranjevereniging als bedrijf met een groter bedrag steunen? Stuurt u ons dan een mailtje via onderstaande link of belt u met Cor Sommeling, telefoon 06 123 72 639. In geval van sponsoring zal uw naam in ieder geval vermeld worden op de website en in de plaatselijke media.

Helpende handjes:
Heb je op Koninginnedag een paar uurtjes over en denk je, het lijkt me best wel leuk om te helpen, schroom dan niet en meld je aan!!! Lijkt het je leuk om te helpen bij het knutselen, broodjes bakken, schminken of de spelletjes meld je dan aan via de onderstaande link of bel naar:

Elke Naudts tel. 284 587

edereen vanaf ca. 14 jaar kan komen helpen.

Wilt u meer informatie over de diverse mogelijkheden om ons te helpen??
Stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">

Vereniging

Jaarlijks organiseert de Oranjevereniging Rockanje op Koninginnedag een enorm aantal uiteenlopende activiteiten zoals luilakken, aubade, kinderspelen, Oranjemarkt, live optredens, kinderdisco en een gezellige middag voor de ouderen van Rockanje.

De vereniging, die al tientallen jaren bestaat, draait geheel op vrijwilligers, die zich niet alleen tijdens Koninginnedag, maar het hele jaar daar geheel belangeloos voor inzetten.
De vereniging is sinds 2005 officeel opgericht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 24360736.
Het Dagelijks Bestuur bestaat uit:

Cor Sommeling (voorzitter)

De functie's van secretaris en penningmeester zijn vacant.

Verder bestaat het bestuur uit:

Mevr. Corrie van Velde-Peperkamp
Wim van Wijk
Elke Naudts
Sandra Mulder
Astrid Vermaas
Marja Wijn
Brid van Steenbergen

Website: Marianne de Groot
wapen rockanje

Op zoek naar het Wilhelmus? Klik hier voor de volledige tekst

Natuurlijk zijn wij ook zeer blij met de hulp van de vele vrijwilligers waar we ieder jaar weer een beroep op kunnen doen. Wil je ons ook graag helpen tijdens Koninginnedag, dan ben je van harte welkom. Laat het ons weten en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken." title="e-mailadres Oranjevereniging Rockanje">mail ons. Kijk ook bij het kopje "Helpen? / Donateur?".
Sponsors zijn voor de Oranjevereniging een belangrijke bron van inkomsten. Wij zijn dan ook dankbaar voor de giften van de bedrijven die de Oranjevereniging een warm hart toedragen.