Programma 2018

10.00 uur

Afmars met Aubade en versierde fietsen

Kinderen kunnen met hun versierde fiets, skelter, step of kinderwagen aansluiten bij 'Ons Genoegen'. Vanaf sporthal 'De Merel' vertrekt de optocht richting woonzorgcentrum Stuifakkers. Hier zal rond 10.45 uur de aubade plaatsvinden in aanwezigheid van burgemeester en wethouders. Na de aubade en een show van Ons Genoegen vertrekt de stoet naar het speelveld aan de Hoogvlietlaan.

10.00 uur

Start Oranjemarkt

De gezellige Oranjemarkt met nieuwe en gebruikte handselwaar begint om 10.00 uur en wordt gehouden op de Hoogvlietlaan en Dirk van Voornelaan (tot 17.00 uur). Kijk ook op: www.cyrievents.nl

10.45 uur

Aubade

In aanwezigheid van burgemeester en wethouders zal de aubade met vlag hijsen plaatsvinden, waarna Ons Genoegen een show geeft.

11.00 uur Afmars vanaf de Stuifakkers naar het speelveld aan de Hoogvlietlaan o.l.v. Ons Genoegen.
11.15 uur Aankomst speelveld, gevolgd door een optreden van Ons Genoegen. Deelnemers versierde optocht krijgen een leuke herinnering.

11:00 uur-

17:00 uur

Kinderspelen speelveld Hoogvlietlaan

Start Koningsdag spelletjes voor de kids op het veld. Een polsbandje is voor € 2,00 verkrijgbaar bij de informatiekraam op het veld. Dit is inclusief een zakje snoep en een drankje. Met een polsbandje kunnen kinderen meedoen met o.a. knutselactiviteiten, diverse springkussens, spelletjes, marshmellows aan het spit, schminken en nog veel meer. Ook is er een bungeetrampoline! Deelname op eigen risico.

12.30 uur

Optreden Karatevereniging Mu-Chin uit Rockanje

De karatevereniging zal een demonstratie geven op het speelveld.

Terras op het speelveld

Onder het genot van een hapje en drankje kunt u genieten van de diverse optredens en de kinderspelen.

13.30 uur

Start KINDERMARKT Kastanjestraat - Plataanstraat

Kinderen kunnen hun spulletjes verkopen op de kindermarkt. Deelname is gratis en je mag zelf een plaatsje zoeken.

14.00 uur

Optreden lokale band

14.30 uur

Feestprogramma senioren in woonzorgcentrum Stuifakkers

Alle senioren uit Rockanje zijn van harte welkom om een optreden bij te wonen van John Swaab in woonzorgentrum Stuifakkers. De zaal is geopend vanaf 14.00 uur, de toegang is gratis. (let wel: vol=vol)

14.30 uur

Live optredens Hoogvlietlaan

Op ons grote podium treden afwisselend op Robert Sand, Silvester en Sandy Struijs.

18.00 uur

Afsluiting Koningsdag 2018

Wij kunnen heel goed wat helpende handjes gebruiken. Kom jij ons helpen? Spreek ons aan of stuur een mailtje.

Oranjevereniging Rockanje is steeds op zoek naar versterking van haar team! Heb je interesse, meld je aan bij de infokraam of via social media. Voor meer info, spreek ons aan of stuur ons een mailtje.

Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  Volg ons ook op Facebook Oranjevereniging Rockanje