Welkom bij Oranjevereniging Rockanje

Programma 2023

10.00 uur

Afmars fanfarekorps Ons Genoegen

Kinderen kunnen met hun versierde fiets, skelter, step of kinderwagen aansluiten bij fanfarekorps 'Ons Genoegen'. Vanaf sporthal 'De Merel' vertrekt de optocht richting woonzorgcentrum Stuifakkers.

10.00 uur

Start Oranjemarkt

De gezellige Oranjemarkt met nieuwe en gebruikte handselwaar begint om 10.00 uur en wordt gehouden aan de Hoogvlietlaan en Dirk van Voornelaan (tot 17.00 uur). Kijk ook op: www.cyrievents.nl

10.45 uur

Aubade

In aanwezigheid van burgemeester en wethouders zal de Aubade met vlag hijsen plaatsvinden, waarna 'Ons Genoegen' een show geeft.

11.00 uur Afmars vanaf de Stuifakkers naar het speelveld aan de Hoogvlietlaan o.l.v. 'Ons Genoegen'.
11.15 uur Aankomst speelveld, gevolgd door een optreden van 'Ons Genoegen'. Deelnemers versierde optocht krijgen een leuke herinnering.

11:00 uur-

18:00 uur

Kinderspelen speelveld Hoogvlietlaan

Start Koningsdag spelletjes voor de kids op het veld. Een polsbandje is voor € 2,00 verkrijgbaar bij de informatiekraam op het veld. Dit is inclusief een zakje snoep en een drankje. Met een polsbandje kunnen kinderen meedoen met o.a. knutselactiviteiten, diverse springkussens, spelletjes, marshmellows aan het spit, schminken en nog veel meer. Ook is er een bungeetrampoline! Deelname is op eigen risico.

12.30 uur

Karaoke met de bekende zanger Silvester Corazon

Terras op het speelveld

Onder het genot van een hapje en drankje kun je genieten van de diverse live-optredens en de kinderspelen.

13.00 uur

Start KINDERMARKT Kastanjestraat - Plataanstraat

Kinderen kunnen hun spulletjes verkopen op de kindermarkt. Deelname is gratis en je mag zelf een plaatsje zoeken.

14.00 uur

Optreden lokale band

14.30 uur

Feestprogramma senioren in woonzorgcentrum Stuifakkers

Alle senioren uit Rockanje zijn van harte welkom om een optreden bij te wonen van muziekentertainer John Swaab in woonzorgentrum Stuifakkers. De zaal is geopend vanaf 14.00 uur, de toegang is gratis. (let wel: vol=vol)

14.30 uur

Live optredens Hoogvlietlaan

Op ons grote podium treden afwisselend op Ferry Koestering, Silvester Corazon en duo BEM. Zij spelen afwisselende sets met een energiek repertoire: van danceclassics, actuele partyhits tot Nederlandstalige meezingmedleys.

18.00 uur

Afsluiting Koningsdag 2018

Wij kunnen heel goed wat helpende handjes gebruiken. Kom jij ons helpen? Spreek ons dan aan of stuur ons een bericht via social media of e-maile.

Oranjevereniging Rockanje is steeds op zoek naar nieuwe leden in het team! Heb je interesse of wil je meer informatie, meld je dan nu aan bij de infokraam of stuur ons een berichtje via social media of e-mail.

Volg ons ook op Facebook Oranjevereniging Rockanje